A mezőgazdasági gépgyártás története Törökszentmiklóson
1848 : Lábassy János kovácsmester Törökszentmiklós határában a Földvárhalom V. dűlőben lévő tanyán megalapítja „ekegyárát”.
1850 : A gyár átköltözik a Törökszentmiklós központjában lévő Kossuth L. út 85. számú ingatlanra, kifejlesztik a „farcsavaros” ekét, mellyel megalapozza hírnevét.
1896 : Lábassy János utódjának, Fehér Alajosnak adja üzemét, amely „Lábassy János utóda Fehér Alajos” néven üzemel.
1915 : Az első gépi energiaforrás üzembeállítása – egy 20 LE-s Diesel motor.
1916 : Megépül a gyár öntödéje.
1918 : A gyár új tulajdonosa a Takarékpénztár Rt. lesz, majd „Lábassy-féle Mezőgazdasági Ipar- és Gépgyártó Rt.” néven részvénytársasággá alakul.
1927 : A gyárban megalakul a „Ford – Fordson autorizált magyarországi képviselet”.
1942 : A gyár az „EMAG Vas és Acélmű” tulajdonába kerül.
1948 : Államosítás történik, a gyár neve ezáltal: „Törökszentmiklósi Mezőgazdasági Gépgyár Nemzeti Vállalat” lesz.
1959 : Magyarországon elsőként a gömbgrafitos öntvény bevezetése.
1963 : A gyár a Budapesti Mezőgazdasági Gépgyár tulajdonába kerül.
1968 : A gyár új telephelyre költözik a Dózsa Gy. u. 17. szám alá.
1976 : A gyár a Szolnoki Mezőgép Rt. tulajdonába kerül.
1997 : A CLAAS KGaA megvásárolja a gyárat. A gyár új neve: CLAAS Hungária Kft.